خبرهای داغ:
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد

پرداخت 3500 فقره تسهیلات ازدواج در همدان/اجرای 50  برنامه فرهنگی به‌مناسب هفته ازدواج

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در سه ماهه نخست سال جاری 3 هزار و 500 فقره تسهیلات ازدواج 50 میلیون تومانی توسط بانک‌های عامل استان همدان به متقاضیان پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۲۵۹۷۸۶
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴

پرداخت 3500 فقره تسهیلات ازدواج در همدان/اجرای 50  برنامه فرهنگی به‌مناسب هفته ازدواجمحسن جهانشیر  در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: خانه جوانان شهرستان همدان یک ظرفیت همه جانبه و کم نظیر در استان است که خوشبختانه فعالیت خود را آغاز کرده و برنامه‌های خوبی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت و همچنین فعالیت‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف مد نظر دارد.

وی با بیان اینکه امسال دومین سال است که هفته ملی ازدواج برگزار می‌شود، افزود: امسال با وجود اینکه سایه ویروس منحوس کرونا روی برنامه‌ها به شدت احساس می‌شود اما با تمامی این مشکلات برنامه‌های خوبی در فضای مجازی منعکس شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: از مهمترین برنامه‌های هفته ازدواج در سال جاری می‌توان به برنامه نمادین عقد زوج همدانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان در جوار مزار شهدای گمنام همدان با رعایت پروتکل های بهداشتی، برپایی مراکز مشاوره قبل، حین و پس از ازدواج به صورت کاملا رایگان در شهرستان های ملایر و همدان با بهره گیری از ظرفیت سمن‌های جوان اشاره کرد.

وی اضافه کرد:  استاندار همدان نگاه ویژه‌ای به حوزه جوانان و برنامه‌های مرتبط با آنان دارند که نتیجه آن این است که امروز همه دستگاه‌های استان نگاه جوان باورانه، جوان محورانه و جوان یاورانه دارند و از حضور جوانان، پتانسیل و ظرفیت‌های آنها استفاده می‌شود.

جهانشیر ابراز داشت: سیاستگذاری کلان برای امورات جوانان در استان‌ها در جلسه‌ای تحت عنوان ستاد ساماندهی امور جوانان با محوریت شخص استاندار برای ارائه راهکارها و برنامه‌های مدون برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه استاندار همدان به عنوان استاندار برتر در شاخص اهتمام به امور جوانان و همچنین جایگاه سوم در تشکیل جلسات ستاد ساماندهی جوانان طی سال گذشته از سوی وزارت ورزش و جوانان معرفی شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در حال حاضر تمامی دستگاه‌های اجرایی استان دارای مشاور جوان هستند.

وی ابراز داشت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب نگاه ویژه‌ای به بهره ظرفیت جوانان دارند ما نیز به تبعیت از ایشان هر آنچه در توان داشته باشیم برای بهتر شدن آینده جوانان به کار خواهیم گرفت.

جهانشیر بیان کرد: در سه ماهه نخست سال جاری 3 هزار و 500 فقره تسهیلات ازدواج 50 میلیون تومانی توسط بانک‌های عامل استان همدان به متقاضیان پرداخت شده است، بانک‌ها با حداقل فرصت‌سوزی و با نهایت استفاده از ظرفیت خدمات در حوزه ازدواج خدمات می‌دهند، استان همدان از استان‌های برتر در حوزه پرداخت تسهیلات ازدواج است و امیدواریم همچون گذشته حائز رتبه‌های برتر در سال جاری شویم.

وی گفت: امیدواریم جوانان ما در سایه توجهات ائمه با استعانت از اهل بیت(ع) با ازدواج به هنگام، آگاهانه، پایدار و در سایر زمینه‌ها برای آینده نظام کادرسازی کنند و پرچم مقدس این نظام را با دستان مقام معظم رهبری به دست صاحب اصلی‌اش حضرت ولی عصر(عج) برسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات